Cilj
Olakšati društvima s najmanje pedeset zaposlenih uspostavu i razvoj unutarnjih postupaka prijavljivanja nepravilnosti. Poticati razvoj dobrih praksi unutar trgovačkih društava raznih djelatnosti.
Ciljna skupina
povjerenici za usklađenost i etiku, interni revizori, stručnjaci za pravne poslove i poslove ljudskih resursa, te ostali stručnjaci u trgovačkim društvima raznih djelanosti, naročito u društvima s najmanje 50 zaposlenika koji su obvezni imenovati prijavitelja nepravilnosti. Ostali zainteresirani za uvođenje i razvoj postupaka vezanih za prijavljivanje nepravilnosti.
Program
Regulatorni okvir zaštite zviždača- Pregled Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti i Direktive o zaštiti osoba koje prijavljuju povrede prava Unije
- Prava zviždača u odnosu na obveze koje zakonsko rješenje nameće poslodavcima
- Uloga i dužnosti povjerljive osobe
Dobre prakse - što znači biti usklađen s regulativom o zaštiti zviždača- Što se regulira internim aktom?
- Kako uspostaviti sustav unutarnjeg prijavljivanja unutar postojeće organizacije
- Nadzor nad provođenjem Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti i sankcije
Prijavitelj nepravilnosti - vrste i razvoj potrebnih karakteristika- Što je integritet i zašto je važan u poslovanju?
- Kako mjerimo integritet? Kako možemo znati da je netko osoba integriteta?
- Što je krajnji standard etike? Zašto bi trebali biti etični?
- Čimbenici u procesu odlučivanja
- Modeli u rješavanju etičkih dilema