Odnosi s investitorima u praksi

21.11.2019
Zagrebačka burza d.d., Ivana Lučića 2a
09:15 - 15:50 (uz registraciju 08:50-09:15)

Detalji

  • Početak: 21.11.2019
  • Cijena: 950 kn + PDV
  • Popusti: - 10% na 3 i više prijavljenih iz istog društva - 20 % popusta studentima i nezaposlenima
  • Predavač: Kašpar Erika
  • Koncept odnosa s investitorima
  • Doseg odnosa s investitorima
  • Oblici komunikacije
  • Odgovornost za odnose s investitorima
  Cilj edukacije S obzirom na važnost kvalitetnog komuniciranja o uvrštenom društvu i na utjecaj istog na  kretanje cijena dionica, obrađuju se ključni elementi odnosa s investitorima. Ujedno edukacija odgovara na niz pitanja o poslovima odnosa s investitorima, čime se  ističu standardi struke i jača dobra praksa. Uz koncept odnosa s investitorima, naglasak edukacije je na praksi. Dobra praksa obrađuje se na brojnim primjerima uvrštenih društava, s domaćeg tržišta kapitala i s međunarodnih razvijenih tržišta.   Ciljna skupina Zaposlenici na poslovima odnosa s investitorima, i zaposlenici koji u dijelu svojih radnih obaveza surađuju s odgovornima za odnose s investitorima. Ostali zainteresirani za proširenje znanja o dobroj praksi odnosa s investitorima.   Program
  • Uvod u odnose s investitorima
    • Što su odnosi s investitorima?
    • Temeljni ciljevi
    • Osnovna načela kao zbir obaveza i dobre komunikacijske prakse
 
  • Doseg odnosa s investitorima
    • Formuliranje investicijske propozicije
    • Je li u fokusu odnosa s investitorima samo investicijska javnost?
    • Investitori – institucionalni, individualni
    • Koliko su važni odnosi s analitičarima?
    • Upravljanje očekivanjima
    • Relevantnost investicijske propozicije za širu javnost
    • Razlika odnosa s investitorima i odnosa s javnošću
 
  • Komunikacijska slagalica
    • Komunikacijska slagalica prenosi investicijsku propoziciju
    • Ad-hoc objava
    • Objava financijskih rezultata razdoblja
    • Telefonska konferencija
    • Web
    • Prezentacija
    • Godišnje izvješće
    • Skupština dioničara
    • Društvene mreže
    • Sastanci s investitorima, 'Road-show', 'Investor Day'
 
  • Odgovornost za odnose s investitorima
    • Tko je odgovoran za odnose s investitorima?
    • Potrebne kompetencije
    • Mjerenje uspješnosti
    • Faktori utjecaja na cijenu dionice
    • Primjena načela odnosa s investitorima i izazovi
    • Kultura transparentnosti