- Koncept odnosa s investitorima
- Ključni dionici odnosa s investitorima
- Pozicioniranje odnosa s investitorima i ključne vještine
- Alati komunikacije
Cilj edukacije
S obzirom na važnost kvalitetnog komuniciranja o uvrštenom društvu i na utjecaj istog na kretanje cijena dionica, obrađuju se ključni elementi odnosa s investitorima.
Ujedno edukacija odgovara na niz pitanja o poslovima odnosa s investitorima, čime se ističu standardi struke i jača dobra praksa.
Uz koncept odnosa s investitorima, naglasak edukacije je na praksi. Dobra praksa obrađuje se na brojnim primjerima uvrštenih društava, s domaćeg tržišta kapitala i s međunarodnih razvijenih tržišta.
Ciljna skupina
Zaposlenici na poslovima odnosa s investitorima, i zaposlenici koji u dijelu svojih radnih obaveza surađuju s odgovornima za odnose s investitorima. Ostali zainteresirani za proširenje znanja o dobroj praksi odnosa s investitorima.
Program
- Uvod u odnose s investitorima
- Što su odnosi s investitorima?
- Temeljni ciljevi
- Osnovna načela kao zbir obaveza i dobre komunikacijske prakse
- Pozicioniranje odnosa s investitorima
- Pozicioniranje odnosa s investitorima
- Interni odnosi
- Razlika odnosa s investitorima i odnosa s javnošću
- Odnosi s menadžmentom
- Upravljanje očekivanjima
- Potrebne kompetencije
- Mjerenje uspješnosti
- Kultura transparentnosti
- Investitori - institucionalni, individualni
- Koliko su važni odnosi s analitičarima
- Komunikacijski alati
- Komunikacijski alati prenose ključne poruke
- Ad-hoc objava
- Objava financijskih rezultata razdoblja
- Telefonska / Video konferencija
- Web
- Prezentacija
- Godišnje izvješće
- Skupština dioničara
- Društvene mreže
- Sastanci s investitorima, 'Road-show', 'Investor Day'