- osnove menadžerskog računovodstva
- kako jednostavno i učinkovito procjeniti i nadzirati komercijalni potencijal, bonitet, kreditni limit klijenta
- kako prema utvrđenim procjenama segmentirati tržište
- instrumenti osigruanja plaćanja
Cilj tečaja Prateći informacije iz gospodarskog i društvenog okruženja, logično se nameću pitanja: Kako u uvjetima snažne recesije i nelikvidnosti prodavati svoje usluge i proizvode i uredno naplaćivati izvršeno i isporučeno? Kako osnažiti ili zadržati tržišnu poziciju odnosno prihode a istovremeno izbjeći ili minimizirati rizik rasta i manjka novca na žiro računu? Rješenje leži u kombinaciji: 1. Prikupljanja podataka, njihovom razumijevanju, pretvaranju u korisne informacije te pravovremenom i adekvatnom korištenju istih, prvenstveno prevencijom 2. Kvalitetnog ugovaranja poslovnih odnosa primjenom definiranih cjenovnih politika i zaštitnih odredbi u skladu sa zakonima i poslovnom praksom 3. Poznavanja zakonskih okvira, instrumenata osiguranja naplate, postupaka i mogućnosti u reaktivnoj naplati potraživanja Cilj tečaja je informirati i na nekoliko praktičnih primjera pokazati kako planirait likvidnost, organizirati i provoditi prevenciju rizika te naplatu potraživanja primjenjujući navedenu kombinaciju. Ciljna skupina Financijski stručnjaci koji se bave upravljanjem likvidnošću i potraživanjima, kao što su korporativni rizničari i drugi. Sadržaj tečaja odgovarajući je za trgovačka društva bez obzira na djelatnost. Program
- Uvodna analiza u poslovanju poduzetnika u RH u razdoblju krize s naglaskom na negativne efekte nelikvidnosti
- Osnove menadžerskog računovodstva
- struktura bilance, izvješća i pokazatelja koji se iz nje izvode
- Kako što jednostavnije i učinkovitije procijeniti i nadzirati komercijalni potencijal, bonitet, kreditni limit i kreditnu maržu klijenta ili ciljanog potencijalnog klijenta
- Kako prema utvrđenim ocjenama i pokazateljima te raspoloživim resursima segmentirati tržište, te upravljati njihovom distribucijom po marketinškim i prodajnim kanalima
- Uvid u komercijalne i javne baze podataka i njihove sadržaje i povezane usluge i rješenja, mogućnosti korištenja
- Instrumenti osiguranja plaćanja
- Reaktivni postupci pri upravljanju potraživanjima po isteku dospijeća
- koraci i sudionici u procesu naplate potraživanja, psihologija naplate, optimizacija troškova procesa, vanjski servis,
- alternativni modeli naplate - prijeboji, prodaja portfolia, otkup