Uvod u poslove usklađenosti i usklađenost u bankama

 

 

 

Cilj

Uz višestruku odgovornost funkcije usklađenosti, važno je jasno utvrditi što sve čini uspješnim poslove usklađenosti, te kako dobru praksu razvijati i dalje. Praksa se obrađuje na vrijednim primjerima više banaka.

 

 

Ciljna skupina

Zaposleni na poslovima usklađenosti, te ostali stručnjaci koji surađuju s poslovima usklađenosti, poput internih revizora, stručnjaka za rizike, pravne službe, ureda Uprave i drugih, kao i polaznici drugih područja zainteresirani za jačanje znanja o poslovima usklađenosti.

 

 

Program

  • Uvod u funkciju praćenja usklađenosti
    • Kako je sve počelo
    • Usklađenost vs etika
    • Kontrolna funkcija vs Funkcija podrške
    • Organizacija
    • Temeljni zadaci
    • Svi smo mi ‘compliance’
    • Ton s vrha

 

  • Funkcija praćenja usklađenosti u bankama
    • Regulatorni okvir
    • Osobe zadužene za praćenje usklađenosti
    • Organizacijski zahtjevi
    • Odnosi s drugim organizacijskim jedinicima
    • Tri linije obrane
    • Primjeri iz prakse
    • Praktični dio