– osnovno o vrednovanju
– vrste potrebnih analiza pred vrednovanje
– najčešće metode procjene
– vježba vrednovanja relativnim i ostalim metodama
Cilj
Uz više različitih metoda vrednovanja kompanije, potrebno je znati kada je i koja metoda najprihvatljivija.
Ciljna skupina
Seminar je namjenjen osoblju financijskih subjekata na tržištu kapitala koje se bavi utvrđivanjem vrijednosti društva i dionica, korporativnim rizničarima i drugim financijskim stručnjacima uvrštenih društava, ulagateljima, te svima zainteresiranima za unapređenje znanja o procjeni vrijednosti društva i dionica.
Program
• Uvod u vrednovanje trgovačkih društava
• Razumijevanje financijskih izvješća
• Što utječe na vrijednost trgovačkog društva?
• Analiza prethodnog poslovanja
• Analiza poslovnog okruženja
• Pregled najčešćih metoda procjene vrijednosti
• Relativne metode procjene vrijednosti trgovačkog društva:
– P/E, P/B;
– EV/EBITDA
• Workshop:
– Vrednovanje trgovačkog društva relativnim i ostalim metodama