Zaštita prijavitelja nepravilnosti

Cilj

Cilj seminara je društvima s najmanje pedeset zaposlenih olakšati uspostavu i razvoj unutarnjih postupaka prijavljivanja nepravilnosti, te poticati razvoj dobrih praksi kod prijavljivanja i zaštite prijavitelja nepravilnosti. Polaznicima se omogućava upoznavanje s regulatornim aspektom, ali i primjerima iz prakse o uspostavi efikasnog sustava unutarnjeg prijavljivanja.

 

Ciljna skupina

Povjerenici za usklađenost i etiku, povjerljive osobe, interni revizori, stručnjaci za pravne poslove i poslove ljudskih resursa, zamjenici svih ranije navedenih, te ostali stručnjaci u trgovačkim društvima koji surađuju na poslovima zaštite prijavitelja nepravilnosti, naročito u društvima s najmanje 50 zaposlenika koji su obvezni imenovati prijavitelja nepravilnosti. Ostali zainteresirani za uvođenje i razvoj postupaka vezanih za prijavljivanje nepravilnosti.

 

Program

  • Regulatorni okvir zaštite zviždača
    • Prava prijavitelja nepravilnosti
    • Postupak i vrste prijavljivanja nepravilnosti (unutarnje, vanjsko i javno razotkrivanje
    • Obveze poslodavca
    • Uloga povjerljive osobe i izazovi s kojima se susreće
    • Sudska zaštita prijavitelja nepravilnosti

 

  • Uspostava efikasnog sustava unutarnjeg prijavljivanja

 

  • Prijedlog novog Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti – novine u odnosu na važeći tekst zakona

 

  • Osnove poslovne etike i organizacijske kulture društva

 

  • Najbolje prakse

 

  • Rizici i izazovi