Cilj
Cilj seminara je društvima s najmanje pedeset zaposlenih olakšati uspostavu i razvoj unutarnjih postupaka prijavljivanja nepravilnosti, te poticati razvoj dobrih praksi kod prijavljivanja i zaštite prijavitelja nepravilnosti. Polaznicima se omogućava upoznavanje s regulatornim aspektom, ali i primjerima iz prakse o uspostavi efikasnog sustava unutarnjeg prijavljivanja.
Ciljna skupina
Povjerenici za usklađenost i etiku, povjerljive osobe, interni revizori, stručnjaci za pravne poslove i poslove ljudskih resursa, zamjenici svih ranije navedenih, te ostali stručnjaci u trgovačkim društvima koji surađuju na poslovima zaštite prijavitelja nepravilnosti, naročito u društvima s najmanje 50 zaposlenika koji su obvezni imenovati prijavitelja nepravilnosti. Ostali zainteresirani za uvođenje i razvoj postupaka vezanih za prijavljivanje nepravilnosti.
Program
- Regulatorni okvir zaštite zviždača
- Prava prijavitelja nepravilnosti
- Postupak i vrste prijavljivanja nepravilnosti (unutarnje, vanjsko i javno razotkrivanje
- Obveze poslodavca
- Uloga povjerljive osobe i izazovi s kojima se susreće
- Sudska zaštita prijavitelja nepravilnosti
- Uspostava efikasnog sustava unutarnjeg prijavljivanja
- Prijedlog novog Zakona o zaštiti prijavitelja nepravilnosti – novine u odnosu na važeći tekst zakona
- Osnove poslovne etike i organizacijske kulture društva
- Najbolje prakse
- Rizici i izazovi