Korporativno upravljanje – organizacijski i pravni aspekt

Cilj

Cilj seminara je obraditi organizacijsku i pravnu podlogu za optimalno djelovanje i razvoj korporativnog upravljanja u trgovačkom društvu.

 

Ciljna skupina

Menadžment, te zaposlenici na poslovima: podrške vodstvu i odborima, na pripremi financijskih ili nefinancijskih izvještaja, u internoj reviziji, u kontroli, na upravljanju rizicima, te ostali zainteresirani za jačanje korporativnog upravljanja u trgovačkim društvima.

Seminar je namjenjen svim trgovačkim društvima – od uvrštenih društava, kao i društava u većinskom državnom interesu, do ostalih društava gdje se razvija korporativno upravljanje.

 

Program

  • Pravni okvir korporativnog upravljanja
  • Organizacijska podloga korporativnog upravljanja
    • osnovni nositelji i zadaće, linije odgovaranja i koordinacije
    • interni i vanjski dionici (stakeholderi)
  • Transparentnost – propisi i praksa
    • primjenjivo za pravne subjekte, neovisno jesu li uvrštena društva ili ne
    • specifičnost komunikacije s pojedinim grupama dionika (stakeholdera)
    • postupanje za uvrštena društva: povlaštene informacije – objava, odgoda, popis upućenih osoba, transakcije rukovoditelja
  • Uprava, nadzorni odbor i korporativno upravljanje
    • podrška učinkovitom radu tijela društva (uprava i nadzornih odbora)
    • tržišne promjene i povratne informacije dionika (stakeholdera)
  • Osjetljiva pitanja u praksi
    • sukob interesa
    • politika imenovanja
    • politika nagrađivanja
    • društvena odgovornost
    • izvještavanje o održivosti