Cilj
Cilj seminara je obraditi organizacijsku i pravnu podlogu za optimalno djelovanje i razvoj korporativnog upravljanja u trgovačkom društvu.
Ciljna skupina
Menadžment, te zaposlenici na poslovima: podrške vodstvu i odborima, na pripremi financijskih ili nefinancijskih izvještaja, u internoj reviziji, u kontroli, na upravljanju rizicima, te ostali zainteresirani za jačanje korporativnog upravljanja u trgovačkim društvima.
Seminar je namjenjen svim trgovačkim društvima – od uvrštenih društava, kao i društava u većinskom državnom interesu, do ostalih društava gdje se razvija korporativno upravljanje.
Program
- Pravni okvir korporativnog upravljanja
- Organizacijska podloga korporativnog upravljanja
- osnovni nositelji i zadaće, linije odgovaranja i koordinacije
- interni i vanjski dionici (stakeholderi)
- Transparentnost – propisi i praksa
- primjenjivo za pravne subjekte, neovisno jesu li uvrštena društva ili ne
- specifičnost komunikacije s pojedinim grupama dionika (stakeholdera)
- postupanje za uvrštena društva: povlaštene informacije – objava, odgoda, popis upućenih osoba, transakcije rukovoditelja
- Uprava, nadzorni odbor i korporativno upravljanje
- podrška učinkovitom radu tijela društva (uprava i nadzornih odbora)
- tržišne promjene i povratne informacije dionika (stakeholdera)
- Osjetljiva pitanja u praksi
- sukob interesa
- politika imenovanja
- politika nagrađivanja
- društvena odgovornost
- izvještavanje o održivosti