Fundamentalna analiza u 7 koraka

Sell in May and go away?

Ove godine je možda aktualnije nego inače, no da bi donosili informirane odluke, poput Warrena Buffeta, dobro je znati što je iza vrijednosti i osvijestiti kolika je tražena premija rizika!

Prođite s nama: Vodič za osnovnu fundamentalnu analizu kompanije u 7 koraka

 

Cilj

Utvrditi koji su to relevantni elementi za izradu fundamentalne analize, odnosno kako primijeniti metodu procjene stvarne vrijednosti dionice analizirajući financijske, ekonomske i druge relevantne čimbenike.

 

Ciljna skupina

Zainteresirana javnost, ulagači koji još nisu pročitali „Damodoran on Valuation“, oni koji su počeli razmišljati o ulaganju, zaposlenici institucionalnih investitora, stručnjaci za odnose s investitorima i svi koji žele biti u mogućnosti utvrđivati je li neka dionica podcijenjena ili precijenjena u odnosu na njezinu stvarno „intrističnu“ vrijednost.

 

Program

Vodič za osnovnu fundamentalnu analizu kompanije:

  1. Upoznaj se s kompanijom
  2. Pogledaj ključne financijske izvještaje
  3. Analiziraj osnovne pokazatelje
  4. Provjeri dug i novčani tok
  5. Analiziraj menadžment i strategiju
  6. Usporedi s konkurencijom
  7. Promisli o širem kontekstu.

Do praktičnog dijela i odgovora na pitanje: je li kompanija koju razmatramo dovoljno kvalitetna i stabilna da je možemo držati 5-10 godina?