
- Financijska tržišta
- Jednostavne korporativne akcije
- Složene korporativne akcije
Cilj
Obraditi temeljne elemente financijskog tržišta, njegovu ulogu i djelovanje, financijske instrumente i sudionike.
Detaljnije upoznati i prodiskutirati jednostavne i složene korporativne akcije i njihovu primjenu kako bi se mogle donositi kvalitetne investicijske odluke ili uspješno provoditi poslovanje odnosa s investitorima
Ciljna skupina
Stručnjaci u uvrštenim društvima, zaposlenici na financijskom tržištu, indvidualni investitori i ostali zainteresirani za unapređenje i primjenu znanja o financijskim tržištima i korporativnim akcijama.
Program
- FINANCIJSKA TRŽIŠTA
- svrha financijskih tržišta
- uloga burzi u nacionalnom gospodarstvu
- vrste tržišta
- djelovanje tržišta kapitala – institucije, funkcije
- financijski instrumenti
- sudionici – trgovanje, tržišne informacije, indeksi
- investitori
- devizna tržišta, dužnički instrumenti, kreditno rangiranje
- KORPORATIVNE AKCIJE
- definicija i vrste korporativnih akcija
- osnovna obilježja korporativnih akcija
- NAJVAŽNIJE JEDNOSTAVNE (NEZAVISNE) KORPORATIVNE AKCIJE
- održavanje glavne skupštine
- obračun i isplata dividendi
- zdanje dužničkih vrijednosnih papira bez prospekta izdanja
- obračun i isplata kamate i glavnice za dužničke vrijednosne papire
- SLOŽENE (ZAVISNE) KORPORATIVNE AKCIJE
- povecanje temeljnog kapitala
- smanjenje temeljnog kapitala
- konverzija vrijednosnih papira
- prijenos dionica manjiskih dioničara (istiskivanje manjinskih dioničara – ‘squezze out’)
- promjena vrste namire
- preuzimanje dioničkog društva
- preoblikovanje dioničkog društva
- pripajanje društava