Tečaj
  • Financijska tržišta
  • Jednostavne korporativne akcije
  • Složene korporativne akcije

 

Cilj

Obraditi temeljne elemente financijskog tržišta, njegovu ulogu i djelovanje, financijske instrumente i sudionike.

Detaljnije upoznati i prodiskutirati jednostavne i složene korporativne akcije i njihovu primjenu kako bi se mogle donositi kvalitetne investicijske odluke ili uspješno provoditi poslovanje odnosa s investitorima

 

Ciljna skupina

Stručnjaci u uvrštenim društvima, zaposlenici na financijskom tržištu, indvidualni investitori i ostali zainteresirani za unapređenje i primjenu znanja o financijskim tržištima i korporativnim akcijama.

 

Program

  • FINANCIJSKA TRŽIŠTA
    • svrha financijskih tržišta
    • uloga burzi u nacionalnom gospodarstvu
    • vrste tržišta
    • djelovanje tržišta kapitala – institucije, funkcije
    • financijski instrumenti
    • sudionici – trgovanje, tržišne informacije, indeksi
    • investitori
    • devizna tržišta, dužnički instrumenti, kreditno rangiranje

 

  • KORPORATIVNE AKCIJE
    • definicija i vrste korporativnih akcija
    • osnovna obilježja korporativnih akcija

 

  •  NAJVAŽNIJE JEDNOSTAVNE (NEZAVISNE) KORPORATIVNE AKCIJE
    • održavanje glavne skupštine
    • obračun i isplata dividendi
    • zdanje dužničkih vrijednosnih papira bez prospekta izdanja
    • obračun i isplata kamate i glavnice za dužničke vrijednosne papire

 

  •  SLOŽENE (ZAVISNE) KORPORATIVNE AKCIJE
    • povecanje temeljnog kapitala
    • smanjenje temeljnog kapitala
    • konverzija vrijednosnih papira
    • prijenos dionica manjiskih dioničara (istiskivanje manjinskih dioničara – ‘squezze out’)
    • promjena vrste namire
    • preuzimanje dioničkog društva
    • preoblikovanje dioničkog društva
    • pripajanje društava