Predavač: Kašpar Erika, ekspert za odnose s investitorima
Datum: 21.11.2017
Satnica: 09:15 - 16:00 (uz registraciju 09:00-09:15)
Cijena: 950 kn + PDV (uključuje materijale, piće u stankama, uvjerenje o pohađanju tečaja)
Popusti: 10% na 3 i više prijavljenih iz istog društva
20 % popusta studentima i nezaposlenima
Lokacija: Zagrebačka burza d.d., Ivana Lučića 2a
Kontakt podatci: Telefon: 01/4686 - 811
E-mail: akademija@zse.hr
  • Koncept odnosa s investitorima
  • Doseg odnosa s investitorima
  • Oblici komunikacije
  • Odgovornost za odnose s investitorima

 

Cilj edukacije

S obzirom na važnost kvalitetnog komuniciranja o uvrštenom društvu i na utjecaj istog na  kretanje cijena dionica, obrađuju se ključni elementi odnosa s investitorima.

Ujedno edukacija odgovara na niz pitanja o poslovima odnosa s investitorima, čime se  ističu standardi struke i jača dobra praksa.

Uz koncept odnosa s investitorima, naglasak edukacije je na praksi. Dobra praksa obrađuje se na brojnim primjerima uvrštenih društava, s domaćeg tržišta kapitala i s međunarodnih razvijenih tržišta.

 

Ciljna skupina

Zaposlenici na poslovima odnosa s investitorima, i zaposlenici koji u dijelu svojih radnih obaveza surađuju s odgovornima za odnose s investitorima. Ostali zainteresirani za proširenje znanja o dobroj praksi odnosa s investitorima.

 

Program

  • Uvod u odnose s investitorima
    • Što su odnosi s investitorima?
    • Temeljni ciljevi
    • Osnovna načela kao zbir obaveza i dobre komunikacijske prakse

 

  • Doseg odnosa s investitorima
    • Formuliranje investicijske propozicije
    • Je li u fokusu odnosa s investitorima samo investicijska javnost?
    • Investitori – institucionalni, individualni
    • Koliko su važni odnosi s analitičarima?
    • Upravljanje očekivanjima
    • Relevantnost investicijske propozicije za širu javnost
    • Razlika odnosa s investitorima i odnosa s javnošću

 

  • Komunikacijska slagalica
    • Komunikacijska slagalica prenosi investicijsku propoziciju
    • Ad-hoc objava
    • Objava financijskih rezultata razdoblja
    • Telefonska konferencija
    • Web
    • Prezentacija
    • Godišnje izvješće
    • Skupština dioničara
    • Društvene mreže
    • Sastanci s investitorima, ‘Road-show’, ‘Investor Day’

 

  • Odgovornost za odnose s investitorima
    • Tko je odgovoran za odnose s investitorima?
    • Potrebne kompetencije
    • Mjerenje uspješnosti
    • Faktori utjecaja na cijenu dionice
    • Primjena načela odnosa s investitorima i izazovi
    • Kultura transparentnosti